YAHOO拍賣: http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/user/memoryleecard

聯絡: nwleememory@hotmail.com (請列明選購那款卡編號)

可於九龍灣地鐵交收或再約面交地點(只限香港發售)

2009年12月15日 星期二

WELCOME EVERYONE 熱烈歡迎各位 ! !

Thank you so much to all who dropped by and shared your comments about my artwork with me. I appreciate it very much!I'll be sharing with all of you from time to time my handmade greetings cards designs. All the cards here are made with lots of love!

感謝來到我的網站及分享你的意見關於我的作品. 非常榮幸! 我將會隨時分享我設計及造的賀卡. 所有作品都是我的心血和愛而成. 歡迎選購!

沒有留言:

張貼留言